"Coach społeczny – wspieram ku rozwojowi i samodzielności"

Towarzystwo Wspierania Inicjatyw Społecznych Alpi 

zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniu na temat  pracy z osobami z niepełnosprawnościami metodą coachingu społecznego. Opracowana metoda obejmuje szereg działań trenera, które w celowy sposób mają wzmacniać osoby niepełnosprawne w uzyskiwaniu szeroko pojętej samodzielności.

 Szkolenie realizowane jest w ramach projektu 

"Coach społeczny – wspieram ku rozwojowi i samodzielności" 

 

współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 

Idea projektu jest odpowiedzią na potrzeby organizacji, kadry pracującej z osobami niepełnosprawnymi, rodziców osób niepełnosprawnych oraz wolontariuszy aktywizujących osoby niepełnosprawne. W ramach projektu oferujemy 2-dniowe szkolenie skierowane do osób pracujących z osobami niepełnosprawnymi oraz 2 godziny indywidualnego mentoringu.

Dzięki szkoleniu uczestnicy nauczą się jak w aktywny sposób,  przy wykorzystaniu zasobów środowiska pracować nad zwiększaniem autonomii osób z niepełnosprawnościami. Szkolenia mają na celu ukierunkowanie pracy i przekazanie narzędzi przydatnych w udzielaniu pomocy w procesie rehabilitacji osób niepełnosprawnych. 

Jeśli chcesz podnieść swoje umiejętności, by skuteczniej wspierać osoby z niepełnosprawnością i mieszkasz w województwie podlaskim, lubelskim, podkarpackim lub warmińsko – mazurskim weź udział w naszym szkoleniu.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Uczestnicy będą mieli zapewnione całodzienne wyżywienie i nocleg.

Zwracamy  koszty dojazdu.

Więcej informacji: 501 368 650, iwona@alpi.org.plprojekt@alpi.org.pl 

By wziąć udział w projekcie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się poniżej

TAK WIELE MOŻLIWOŚCI

 

Tworzymy zespół ludzi posiadających pasje. Łączy nas sprostanie wyzwaniom.

W ludziach widzimy potencjał, pomagamy uaktywnić drzemiącą energię. Mierzymy wysoko inspirujemy, pobudzamy do działania. Tworzymy miejsce, w którym każdy aktywny człowiek znajdzie coś dla siebie.

 

Dowiedz się więcej