Szkoła otwartych szans

Towarzystwo Wspierania Inicjatyw Społecznych ALPI oraz Gmina Krynki z przyjemnością informują, iż otrzymali dofinansowanie na realizację projektu

„Szkoła otwartych szans” 

Celem głównym projektu jest zwiększenie możliwości rozwoju zdolności językowych, matematyczno-przyrodniczych, informatycznych oraz rozwoju emocjonalno-społeczno-intelektualnego, poprawy wymowy 90 uczniów/uczennic SP, a także wzrost kompetencji zawodowych w zakresie pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 20 nauczycieli zatrudnionych w SP w Zespole Szkół Samorządowych w Krynkach do 30.06.2021 r.

Wsparcie zaplanowane w ramach projektu realizowane będzie w formie:

  • Wyposażenia pracowni przedmiotowych.
  • Wyposażenia pracowni specjalistycznych.
  • Szkoleń nauczycieli.
  • Zajęć rozwijających kompetencje informatyczne  kl. I-III SP.
  • Zajęć rozwijających kompetencje informatyczne  kl. IV-VIII SP.
  • Koła ekologiczno-przyrodniczego kl. I-III SP.
  • Koła matematycznego kl. I-III SP.
  • Koła języka angielskiego kl. I-III SP.
  • Koła matematycznego kl. IV-VIII SP.
  • Koła języka angielskiego kl. IV-VIII SP.
  • Koła języka rosyjskiego kl. IV-VIII SP.
  • Zajęć  laboratoryjnych z wykorzystaniem eksperymentu kl. IV-VIII SP.
  • Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w kl. I-III SP.
  • Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w kl. IV-VIII SP.
  • Zajęć specjalistycznych w kl. I-III SP.
  • Zajęć specjalistycznych w kl. IV-VIII SP.
  • Pomocy stypendialnej dla uczniów zdolnych kl. V-VIII SP.

Oczekiwane efekty:

  • Produkty:

– liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie – 20 (18-K, 2-M)

– liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych lub umiejętności uniwersalnych w programie – 90 (45-K,45-M)

– liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie- 1

– liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych-1

– liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych- 36 (18-K, 18-M)

– liczba uczniów objętych wsparciem stypendialnym w programie 15 (8-K, 7-M)

– liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne -1

  • Rezultaty:

– liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu – 20 (18-K, 2-M)

– liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne po opuszczeniu programu – 81 (41-K, 40-M)

– liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1

– liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1

Wartość projektu: 420 318,43 zł

Wkład Funduszy Europejskich: 357 270,66 zł

Możliwość komentowania została wyłączona.