Rozwijanie kompetencji kluczowych oraz przedsiębiorczości uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samorządowych w Krynkach” o nr RPPD.03.01.02-20-0236/16

„Rozwijanie kompetencji kluczowych oraz przedsiębiorczości uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samorządowych w Krynkach”

Towarzystwo Wspierania Inicjatyw Społecznych ALPI z przyjemnością informuje, iż otrzymało dofinansowanie na realizację projektu

„Rozwijanie kompetencji kluczowych oraz przedsiębiorczości uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samorządowych w Krynkach” o nr RPPD.03.01.02-20-0236/16

Celem głównym projektu jest zwiększenie możliwości rozwoju kompetencji matematyczno-przyrodniczych, informatycznych, językowych, umiejętności uczenia się oraz rozwoju przedsiębiorczości 103 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Samorządowych w Krynkach , a także wzrost kompetencji zawodowych 20 nauczycieli Zespołu Szkół Samorządowych w Krynkach w zakresie rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i stosowania narzędzi TiK do 30.06.2019 roku.

Wsparcie zaplanowane w ramach projektu realizowane będzie w formie:

  • Wyposażenia pracowni.
  • Szkoleń dla nauczycieli
  • Zajęć rozwijających kompetencje informatyczne
  • Zajęć przyrodniczych z wykorzystaniem metody eksperymentu
  • Zajęć rozwijających umiejętność uczenia się
  • Zajęć językowych 
  • Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w SP
  • Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w gimnazjum 
  • Warsztatów z przedsiębiorczości
  • Wyjazdów edukacyjnych.

Oczekiwane efekty:

  • Produkty:

– liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych-2

– liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie-  20 (17-K, 3-M)

 – liczba nauczycieli objętych wsparciem w zakresie TIK w programie-  20 (17-K, 3-M)

– liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych- 103 (51-K,52-M)

– liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie-2

– liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyforywch-90 (52-K, 38-M)

  • Rezultaty:

– liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych-2

– liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu-93 (46-K, 47-M)

– liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub kompetencje po opuszczeniu programu-20 (17-K, 3-M)

– liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących  sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych-2

Wartość projektu: 421 044,90 zł

Wkład Funduszy Europejskich: 357 888,16 zł

Możliwość komentowania została wyłączona.